REKLAMA
Znaleziono 2850 wyników
Polska firma z branży innowacyjnych technologii powiększa biuro we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Polska firma z branży innowacyjnych technologii powiększa biuro we Wrocławiu
Kolejna polska, wrocławska firma w związku z dużym i szybkim rozwojem zwiększa zatrudnienie w stolic...
Villa de Charme w Warszawie prawie gotowaartykuł
Pokaż artykuł
Villa de Charme w Warszawie prawie gotowa
Na Bemowie zbliża się do końca budowa osiedla domów Villa de Charme. Mieszkańcy wprowadzą się jeszcz...
City Vibeinwestycja
Pokaż inwestycję
City Vibe
Kraków, Podgórze, Myśliwska 68
metraże
28 - 66 m2
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Minione miesiące na rynku nieruchomości handlowych w Polsce charakteryzowała stabilność – mimo, że deweloperzy oddali do użytku zaledwie około 43 000 mkw. nowej powierzchni, cały czas pojawiają się nowe marki, a firmy obecne już na polskim rynku powiększają liczbę swoich punktów. Widoczny jest też trend przebudów istniejących obiektów i adaptacji zabytkowych przestrzeni na cele handlowe i usługowe.
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Newgate Investment planuje podwoić wartość posiadanego portfolio w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Newgate Investment planuje podwoić wartość posiadanego portfolio w Polsce
Newgate Investment zapowiada powiększenie wartości portfolio z obecnych około 200 mln euro do co najmniej 400 mln euro na przestrzeni kolejnych trzech, czterech lat.
Redkom Development w 2025 r. skomercjalizuje ponad 100 000 mkw. powierzchni handlowejartykuł
Pokaż artykuł
Redkom Development w 2025 r. skomercjalizuje ponad 100 000 mkw. powierzchni handlowej
Redkom Development na przestrzeni ostatnich dwóch lat wybudował i otworzył trzy obiekty handlowe o łącznej powierzchni 46 000 mkw.: Park Glinianka pod Warszawą (obecnie BIG Łubna), 10 200 mkw. i Ozimska Park w Opolu, 17 000 mkw. – oba parki handlowe zostały oddane do użytku w 2023 roku. Trzecia nieruchomość komercyjna – Comfy Park Bielik w Bielsku-Białej, 19 000 mkw. GLA, została otwarta dla klientów w grudniu 2024 roku.
W tym roku powstało 37 nowych obiektów handlowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
W tym roku powstało 37 nowych obiektów handlowych [RAPORT]
Od początku tego roku na krajowym rynku handlowym do użytku oddano 37 nowych obiektów, a 12 rozbudowano – wynika z najnowszego raportu CBRE. Większość to parki zlokalizowane w mniejszych miejscowościach.
Warszawski deweloper chce kupić teren dawnego Hutmenu we Wrocławiu [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawski deweloper chce kupić teren dawnego Hutmenu we Wrocławiu [ZDJĘCIA]
Zapowiada się kolejna duża transakcja sprzedaży nieruchomości we Wrocławiu Teren dawnej fabryki Hutmen przy ul. Grabiszyńskiej 241 o łącznej powierzchni 19,2 ha chce kupić firma z Warszawy. Chce za niego zapłacić ponad dwa razy więcej niż wynosi aktualna wartość księgowa tej nieruchomości wraz z posadowionymi na niej budynkami.
LIDL otworzy nowy sklep w Bytomiuartykuł
Pokaż artykuł
LIDL otworzy nowy sklep w Bytomiu
Lidl otwiera kolejny nowy sklep w województwie śląskim. Tym razem w Bytomiu. Będzie to już szósty market tej popularnej niemieckiej sieci w tym mieście. Nowy sklep przy ulicy Żołnierskiej 85 zostanie otwarty w najbliższy czwartek, 23 lutego.
Lidl otworzy trzeci sklep w Stargardzieartykuł
Pokaż artykuł
Lidl otworzy trzeci sklep w Stargardzie
Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 21 lipca, Lidl otworzy swój nowy obiekt w Stargardzie, przy ul. Szarych Szeregów 18.
ALDI otworzy pierwszy sklep w Kołobrzeguartykuł
Pokaż artykuł
ALDI otworzy pierwszy sklep w Kołobrzegu
Niemiecka sieć sklepów ALDI debiutuje w kolejnym nowym mieście w Polsce. W środę 9 listopada o godzinie 6:00 otwarty zostanie pierwszy sklep ALDI w Kołobrzegu, w województwie zachodniopomorskim. Nowy obiekt handlowy znajduje się przy ul. Grzybowskiej 2.
Douglas otworzył w Warszawie największą perfumerię w Europie Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Douglas otworzył w Warszawie największą perfumerię w Europie Środkowo-Wschodniej
Douglas otworzył w Warszawie największą perfumerię w Europie Środkowo-Wschodniej. Na przestrzeni ponad 1100 mkw. można wybierać spośród 250 marek kosmetycznych, a także skorzystać ze strefy SPA. w której wykonywane są różne zabiegi. W ofercie jest także fryzjer.
Polska marka odzieżowa Carry otworzyła w Warszawie największy salon w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Polska marka odzieżowa Carry otworzyła w Warszawie największy salon w Polsce
Znana polska marka odzieżowa Carry z casualową modą dla kobiet, mężczyzn i dzieci otworzyła w Warszawie swój największy salon w Polsce. Nowy salon powstał w centrum handlowym Blue City. Sklep ma powierzchnię 2,5 tys. mkw.
Niemiecki Woolworth powiększa sieć sklepów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecki Woolworth powiększa sieć sklepów w Polsce
Sieć niemieckich dyskontów niespożywczych Woolworth zwiększa ilość sklepów w Polsce. 2025 rok rozpoczęła od otwarcia trzech nowych placówek. Nowe sklepy mieszczą się w Przemyślu, Ostródzie i Łodzi.
W Kielcach powstaje kompleks trzech wieżowców Sky Trust [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Kielcach powstaje kompleks trzech wieżowców Sky Trust [FILM+WIZUALIZACJE]
W sąsiedztwie Galerii Echo w Kielcach trwa budowa kompleksu trzech wież Sky Trust, które staną się najwyższymi budynkami w stolicy województwa świętokrzyskiego. Trwa sprzedaż pierwszego budynku.
W Siemianowicach Śląskich powstanie nowa, duża galeria handlowaartykuł
Pokaż artykuł
W Siemianowicach Śląskich powstanie nowa, duża galeria handlowa
W województwie śląskim zostanie wybudowana nowa galeria handlowa. Tym razem w Siemianowicach Śląskich. Realizowany wspólnie przez Acteeum Group oraz Falcon Investment Management najnowszy projekt handlowy – Galeria Siemianowice – wprowadzi nową jakość na rynek detaliczny miasta i regionu.
Czas na mieszkania w biurowcach i hipermarketachartykuł
Pokaż artykuł
Czas na mieszkania w biurowcach i hipermarketach
Przygotowywana przez rząd ustawa ma znacznie uprościć przekształcanie obiektów biurowych oraz centrów handlowych o powierzchni powyżej 2000 mkw. w budynki mieszkalne. Dzięki nowym regulacjom zmiana funkcji takich nieruchomości ma być możliwa bez pozwolenia na budowę i składania projektu budowlanego. Czy niefunkcjonujące budynki biurowe i centra handlowe przejmować będzie mieszkaniówka? Są głosy za i przeciw.
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedany
BIG Poland od 2022 roku rozbudowuje swoją obecność na polskim rynku parków handlowych. Konsekwentnie realizując strategię inwestycyjną w Polsce, BIG dołączył do portfela parków handlowych Park Glinianka w Łubnej na południowych przedmieściach Warszawy, kupując go od REDKOM Development, który specjalizuje się w tworzeniu dużych obiektów handlowych.
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passęartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passę
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W II kwartale bieżącego roku na rynek trafiło osiem nowych obiektów handlowych, a w budowie pozostaje ok. 400 000 mkw. powierzchni. Dobrym rezultatom po stronie podaży towarzyszy niesłabnące zainteresowanie ze strony nowych marek, a także dobre wyniki sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów.
REKLAMA